Jaki kontroler sprzetowy RAID dla PLD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 21 Sie 2007, 13:42:49 CEST

On Tue, 21 Aug 2007, marteen wrote:

> Probowalem zainstalowac PLD na softraidzie (mirror) (2 dyski SAMSUNG 250GB)
> Podczas zapisu mam predkosc 5megabajtow na sekunde a podczas odczytu 10
> (przy przesylaniu danych przez siec). Zastnawaiam sie czy sprzetowy kontroler
> poprawi predkosci. Jaki kontroler kupic w cenie do 100zl? Na jakim chipsecie
> (ITE, SIL)?? To ma dzialac pod kernelem 2.6.x

Zapis 5MB/s i odczyt 10MB/s to całkiem zacne wyniki - poprawić by to mógł
jakiś solidny kontroler RAID ze sprzętowym cache...

O kontrolerach w cenie do 100zł (a podejrzewam że nawet do 500zł) zapomnij -
to śmiech na sali, same problemy z uruchomieniem tego pod linuxem a
wydajność taka że szkoda gadać... Zostań na softraid.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"