Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 22 Sie 2007, 20:27:19 CEST

Jak teraz jest z montowaniem. Normalnie wyleciałem z obiegu.
Tak wiem jest fstab ale niestety to przestaje spełniać swoją rolę w wypadku
usb. Kilka więc krótkich pytań jak coś zrobić in the right way.

1. Jak rozumiem teraz jest generalnie pmount do automagicznych bajerów? Nie ma
nic lepszego/bardziej na czasie?;)
2. W fstab mogłem łatwo ustawić z jakimi prawami montowało się dane urządzenie
i kto mógł to robić. Jak bez wpisów w fstab określić dla pmount, że wszystkie
usb mają się montować dla określonego użytkownika, grupy, z określonymi
prawami?
3. Jak mogę określić, że partycja ntfs ma być montowana przy użyciu ntfs-3g?
Da się to w ogóle zrobić?
4. Da się jakoś zrobić automontowanie?

Generalnie to leniwy się coraz bardziej ostatnio robię więc chcę aby desktop
po prostu działał... klikam w ikonkę i mam;)
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic