Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 23 Sie 2007, 00:29:00 CEST

Dnia środa, 22 sierpnia 2007, Mieszko Kaczmarczyk napisał:

> U mnie robi to HAL -
Podzielisz się jak to robi?;) Co ustawiałeś, że automatycznie montuje?

> ale też potrafi zawieśc - klasyka - montuję USB albo i
> CD/DVD jako user AAA a następnie robię logout i loguję się jako BBB i on
> już ani nie może odmontowac niczego ani czasem to i dostać się do USB.

W sumie to w tej chwili nie używam wielu kont ale jak juz coś robić to
porządnie. Więc nie da się jakoś ustawić, że zamontowane zasoby mają należeć
do grupy users i użytkownika który zamontował zasób? W tej chwili to nawet
dla mnie wystarczy, żeby nadawał grupę users i ug+rw. W ogóle jak sie coś
takiego w HAL'u ustawia?

Tak jak mówię w fstab było prosto i wiem co i jak ale usb skonfigurować za nic
nie umiem:( Ani kto może montować, ani dostępu do zasobów, ani czym ma
zamontować konkretny system plików:/ No żenada i aż wstyd się przyznać:D

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic