Odwrotny mirror?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 23 Sie 2007, 09:07:20 CEST

Witam,

Czy w PLD jest jakiś pakiet, który w miarę prosto pozwala na uruchomienie
"reverse mirror"? Chodzi mi o automatyczne tworzenie mirrora lokalnego katalogu
na zdalnym FTPie...

Przeglądałem pakiety które zawierają w nazwie "ftp" i "mirror" i wygląda na
to, że wszystkie raczej służą do tego żeby mirrorować w tym kierunku co
zwykle - czyli ze zdalnego FTP na lokalny dysk.

Wiem - można to pewnie zrobić dookoła klientami FTP przekazując im listę
komend, ale wolałbym coś dedykowanego do tej czynności...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"