Kernel 2.6.16.52-1 a Kernel 2.6.22.2 i problemy z r8169

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Czw, 23 Sie 2007, 09:19:25 CEST

Mateusz Korniak pisze:
> [...]
Bo tylko taki kernel jest na ftp i tylko na takim kernelu mogę zainstalować
sterowniki nvidii bo na innym jak ściągam sterowniki z oficjalnej strony i
je zainstalować to pojawia się inny problem, o który też zapytałem w
innym poście.
Ja chętnie się na nowszy kernel przeniosę, tylko niech mi ktoś pomoże
zainstalować
sterowniki nvidii z oficjalnej strony. Co do sterowników do tej karty
sieciowej
to zbudowałem rpm i wszystko działa.
Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Kosiek.