Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 23 Sie 2007, 10:25:48 CEST

Dnia 23-08-2007, Cz o godzinie 09:55 +0200, Michał Łukaszek napisał(a):

> Urzekła mnie twoja historia... :-)
> czyli o udev waść nie słyszał?

Niedawno zaszalałem i musiałem przeinstalować swojego dektopa.
Pracuje w gome + nautilus itd.
do tej pory miale mtak, ze jak wkladalem pena to sama mi sie pokazywala
ikona w nautilusie, klikalem montowalo i juz.

Teraz dostaje komunikat o braku wpisu w /etc/fstab.
Nigdy nie mialem wpisow w fstab bo nigdy nie wiem pod jaka literka
pokaze mi sie pendrive :(

Czego nie zainstalowalem ?

$ rpm -qa | egrep '(hal|dbus|udev)'
python-dbus-0.82.1-1.i686