Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Rafal Niedzwiedzwiedziński rafal-pld-users-pl w o2.pl
Czw, 23 Sie 2007, 12:35:45 CEST

> Ech... Przecież wyraźnie napisałem, że chodzi o usb. fstab możesz sobie tam
> gdzie słońce nie dochodzi wsadzić przy usb bo nie wiesz pod jaką cyferkę
> się dzisiaj podepnie.

 Właśnie za wyraźnie nie napisałeś, że wszystkie pytanie dotyczą montownia
pamięci usb. Jeśli wszystkie pytania dotyczą usb to należało by to określić w
temacie.

Używam KDE i automatyczne montowanie pendrivów i interfejsów usb<>ide działa.

rpm -qa | egrep '(hal|dbus|udev)'
dbus-libs-1.0.2-5.athlon
hal-libs-0.5.9.1-2.athlon
dbus-qt-0.70-2.athlon
dbus-1.0.2-5.athlon
udev-113-1.athlon
dbus-glib-0.74-1.athlon
hal-0.5.9.1-2.athlon
python-dbus-0.82.1-1.athlon

Pozatym musisz mieć włączoną obsługę HAL w
"Centrum sterowania KDE > Urządzenia peryferyjne > Urządzenia przechowywania
danych > Zaawansowane > Włącz HAL"
KDE powinno być skompilowane z --with-hal.

Pozdrawiam
Rafał