Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 23 Sie 2007, 19:19:03 CEST

On Thu, 23 August 2007 00:21:41 +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> Ech... Przecież wyraźnie napisałem, że chodzi o usb. fstab możesz sobie tam
> gdzie słońce nie dochodzi wsadzić przy usb bo nie wiesz pod jaką cyferkę się
> dzisiaj podepnie.

Nie musisz interesować się tą cyferką. Wystarczy, że do tej
cyferki (takiej czy innej, jaka by ona tam nie była) zawsze
będzie tworzony link o takiej samej nazwie, np. _usbcośtam_
czy jak tam lubisz. Wpisujesz _usbcośtam_ do fstab, i tyle.

Zajrzyj do /usr/share/doc/udev-114/writing_udev_rules/index.html
(czy gdzie tam to u Ciebie leży) lub czegoś podobnego...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                  Jestem jak rzep, przyczepię się.