Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 23 Sie 2007, 23:11:03 CEST

Dnia czwartek, 23 sierpnia 2007, Michał Łukaszek napisał:
> Urzekła mnie twoja historia... :-)
> czyli o udev waść nie słyszał?
Słyszał. Ale właśnie pojęcia nie ma o co biega w regułkach udev'a i co mi tak
naprawdę da grzebanie w nich.

Potem są jakieś regułki hala. Też nie wiem co mi da grzebanie w nich.

Wiem, że trochę leniwie ale może napiszesz proste howto jak ustawić aby
wszystkie urządzenia usb (ile bym ich nie miał naraz podłączonych) montowały
się z grupą users, userem który montował oraz prawami u+rw, g+r i aby
odmontować mógł każdy (albo ograniczony do grupy users)

Do tego jak zmusić aby urządzenia usb były montowane prze ntfs-3g.

Wiem, że są jakieś regułki dbus i hal ale po prostu nie mam pojęcia jak się za
to zabrać...

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic