Stary serwer i problemy - pomocy!

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 24 Sie 2007, 09:57:00 CEST

Witam.
Sytuacja pokrótce - był sobie serwerek (AC) udostępniający DSLa i
działający, nie ruszany od bardzo dawna (stojący 200 km ode mnie :-).
Teraz pojawiła się konieczność zainstalowania kilku nowych rzeczy, w
związku z tym także upgrade'u innych, wszedłem w Poldka i zacząłem po
kolei upgradować (nie wszystko się dało), potem wyszedłem z poldka i
zaczęły się problemy - wywołanie prawie każdej komendy kończy się
komunikatem:
error while loading shared libraries: libselinux.so.1: cannot handle TLS
data

Nie mogę np. wywołać ls, cp, rpm, poldek.
działa za to Midnight Commander.

Nie działa su - więc jak się wyloguję z serwera to już na roota na niego
nie wejdę.

Próbowałem ściągnąć i podmienić /lib/libselinux.so.1 ale nic to nie dało.

Jakieś pomysły, co mogę zrobić?

Paweł