Stary serwer i problemy - pomocy!

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pią, 24 Sie 2007, 11:32:05 CEST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> jakie jądro?

2.6.5

> co dokładnie zaktualizowałeś? (a może dokładniej - czego nie
> zaktualizowałeś z tego co zostało do aktualizacji?)

Kernela, rpm, poldek nie zaktualizowałem, glibc chyba też nie

> tak długo jak masz dostęp do serwera - uruchom sobie busybox.static -
> uzyskasz sporo poleceń naprawczych.

Okzauje się, że poprzedni administrator zostawił mozliwośc logowania na
roota przez ssh - więc dostępu chyba nie stracę.

Myślałem o reboocie z wyłaczonym SELinuxem, ale boję się, że nie
wstanie, a na miejscu nie ma nikogo, kto mógłby mi chociaż parametry z
ekranu sczytać.

Paweł