Montowanie - jak to teraz z tym jest?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 24 Sie 2007, 21:33:52 CEST

Friday 24 of August 2007 21:10:43 Daniel Dawid Majewski napisał(a):
> Wystarczy odpowiednia reguła dla udev, tworząca symlinki np.
> /dev/pdrva[1], /dev/pdrvb itp. co by mogło być zastosowane jako
> skończona ilość wpisów w /etc/fstab do nich się odnosząca - w końcu
> chyba naraz 10 pen drive nikt nie wtyka w USB ? ;)

To ja jestem ten nikt: 10xUSB w kompie + hub 4xUSB
Jak testujesz sprzęt/flash to nie masz czasu czekać aż zakończy Ci się w 2-3
sztukach - tylko podłączasz następny.

Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.allegro.pl/strona/miesiu

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.