Jaki kontroler sprzetowy RAID dla PLD

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Nie, 26 Sie 2007, 19:45:45 CEST

Dnia sobota, 25 sierpnia 2007, Paweł Kwiatkowski napisał:

> Nie bajka tylko życie, na jednej maszynie mam kontroler SCSI Raid do
> którego ściągnąłem programik Intela do monitorowania. Ta wersja wersja
> programu wymaga upgrade firmware kontrolera (starsze nie są dostępne).
>
> Nie wyłączę maszyny bo to produkcja 24/7 i przez to nie mam żadnych
> danych o stanie macierzy.
Równie dobrze mogłaby zaistnieć sytuacja odwrotna - do instalacji
oprogrogramowania softraid potrzebne inne upgrady, które wymagają restartu
itd., itp. (więc ten argument do mnie nie przemawia) - zresztą, nie kupiłbym
czegoś za co daje sporą kasę, a nie spełnia moich podstawowych przesłanek jak
zapewnienie działania macierzy na odpowiednim poziomie...

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl