Napisałem instalator via chroot do Ac

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 27 Sie 2007, 16:41:33 CEST

On Thu, 3 May 2007, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Dnia 25-04-2007, śro o godzinie 01:53 +0200, Paweł Kwiatkowski
> napisał(a):
> Ciągle rozwijam skrypt który niedawno opublikowałem. W chwili obecnej ma
> już oficjalne wydanie 0.1. Garść nowości:

Jak widziałem jest wersja 0.2.

> -strona domowa: http://qwiat.icenter.pl/chrinst
> -dodanie instalacji Th (sypie paroma błędami ale operacja się udaje)
> -uniezależnienie się od konfiguracji poldka z /etc/poldek/*

Nie udało mi się (bez porawek) zinstalować 64 bitowej
wersji Th, z to z tego powodu że pakiety dla Th nazywają się
teraz x86_64 a nie amd64.

> -możliwość pominięcia instalacji lilo
> -masa mniejszych poprawek

Z innych rzeczy: nie wygenerował mi się poprawny initrd,
z tym dałem sobie radę, ale nie mogę się zalogować na root'a,
no i narazie na tym stanąłem. :(
--
pzdr
Stacho Pal