Sprzętowy włącznik WiFi w fujitsu siemens amilo

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 27 Sie 2007, 22:41:42 CEST

Dnia poniedziałek, 27 sierpnia 2007, Sławomir Brandt napisał:
> [...]
> Na dzień dzisiejszy muszę odpalać kartę pod windowsem i reboot na PLD
> (troszkę to nieładnie wygląda).
>
> Czy ktoś ma doświadczenia z tego typu lapkiem i sprzętowym wyłącznikiem
> WiFi?

Proszę o wynik:
# uname -a
# rpm -aq | grep acpi

miałem swego czasu identyczny problem (Asus A3E). Nie pamiętam, czy był fixed
w jakiejś wersji acpid, ale raczej kernela (obecnie mam 2.6.21.7, Th -
problemu nie ma).

BTW, czy definicja "wyłącznika sprzętowego" nie powinna odnosić się
do "wajchy" ? ;-)

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com