kpdf zapycha system

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 28 Sie 2007, 12:04:11 CEST

Tuesday 28 of August 2007 09:31:12 lukasz w mikroplan.com.pl napisał(a):
> kolejny raz, przy przegladaniu pdf-a z wieloma szczegolami (mapka)
> lub o duzym rozmiarze papieru,
> kpdf potrafi tak zapchac system, ze po pol godznie czekania uzylem
> przycisku power.
> Jak probuje powiekszyc obraz, co najmniej 130%, alokuje tyle pamieci,
> ze grzebie po swapie i system przestaje odpowiadac, nawet myszka sie
> zacina.
>
> Co moze byc wadliwe? czy oprocz babola w kpdf,
> czy nie jest to wina alokacji pamieci w jadrze?

Saluto!

Powszechnie znany  błąd - dlatego bardzo niechętnie używam kpdf - jeśli nie
wyrysowuje mi od razu strony to to go tłukę i albo Acrobat albo Xpdf.

Kpdf dokładnie tak samo się zachowuje w Knoppixie i MDV - więc nie jest to ani
wina jajka, swapu, cokolwiek.  I te same objawy są z Kpdf jeśli odpalałem go
nawet pod Black Box'em czy IceWM.

Miesiu
--
We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.