kpdf zapycha system

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 28 Sie 2007, 19:38:51 CEST

Tuesday 28 of August 2007 17:35:07 Bartosz Taudul napisał(a):

> Bez żartów. To kernel ma pilnować, żeby aplikacje nie rozwaliły systemu,
> a nie aplikacje mają sprawdzać, czy czasem czegoś nie zepsują.

Cp dp idei to się zgadza - lecz zauważ, że jeśli na tym samym dokumencie pdf
inne prgi zjadają po 5-10 MB to ni erozumiem dlaczego Kpdf ma zjeść 1-2 GB???

Kernel ewidentnie pilnuje - system Ci się nie wysypie - choć SWAP będzie robił
non-stop.  Ale absurdem jest, że nagle jedna wersja przeglądaki do pdfów ma
zjadac 100 razy!!! więcej pamięci niż każda z pozostałych, no nie?  I tu jest
pies pogrzebany - kpdf uważa, że ram jest z gumy.

Z drugiej strony dlaczego jajko samo z siebie ma nagle zadziałać jeśli jakiś
prg zechce zjeść 100% RAMU i 99% SWAPA?  Przykładowo : Jak wrzucam skan A4
full kolor w 1200dpi z 3 warstwami i kanałem alfa to on też mi się w ramie
nie zmieści - też używa Swapa - bez sensu gdyby jajko tłukło każdy taki
pamięciożerny ewenement.

Lepiej jest wg mnie ustawić limit pamięci dla KPDF (Swoją drogą co polecasz?)
i jeśli przekroczy go to wtedy od razu kill

Miesiu
--
We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.