kpdf zapycha system

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 28 Sie 2007, 20:36:31 CEST

Dnia wtorek, 28 sierpnia 2007, Bartosz Taudul napisał:

> No to można jakiegoś watchdoga postawić, żeby ponownie uruchamiał
> postgresa.

Kolejny ciekawy pomysł?

> No i może mi powiesz, że ten postgres jest w stanie odpowiedzieć na
> zapytanie w rozsądnym czasie, jak 99% czasu idzie na szamotanie?

A co to ma za znaczenie? Ważne, że odpowie za chwilę, gdy winowajca zostanie
ubity, a transakcja nie zostanie zerwana. Poza tym to są sytuacje WYJATKOWE a
nie normalne działanie - takie rzeczy nie zdarzają się w końcu co 5 sekund -
ba w normalnym dobrze dobranym/skonfigurowanym serwerze jak coś się takiego
zdarzy raz na 5 miesięcy to maks.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski