[Ac] poldek i architectura komputera

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Sob, 1 Gru 2007, 12:35:03 CET

Dnia sobota, 1 grudnia 2007, Grzesiek Pycia napisał:
> [...]
[...]
> Ten błąd pojawia sie chyba po zaimportowaniu klucza do pakietów.

Hmmm...
Chyba to nie jest to.
Na jednej z tych maszyn błąd miałem już zanim zaimportowałem klucz...
Na drugiej faktycznie, błąd się pojawił pierwszy raz gdy zaimportowałem klucz.
Więc nie do końca potwierdza to taką teorię...

--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie. (Miquel