czcionki w xorg

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 2 Gru 2007, 14:32:59 CET

Dnia Sunday 02 of December 2007, Lukasz Glebicki napisał:

> Usuń z FontPath w xorg.conf

Usunąłem, bez efektu. Ale doszedłem już co było nie tak: ponieważ pakietu
xorg-font-font-misc-misc-* nie znalazłem na ftp to zbudowałem go sobie sam.
Problem w tym że program bdftopcf wykorzystywany w procesie budowania miał
zwyczaj się nie uruchamiać przez jakiś problem z bibliotekami dynamicznymi
(undefined reference clientServer czy coś takiego). Nie powodowało to
natomiast przerwania budowania, rpm udawał że wszystko jest ok, a czcionek
tak naprawdę nie było.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny