System autoryzacji

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Śro, 5 Gru 2007, 13:37:56 CET

Dnia środa, 5 grudnia 2007, crazy w noshit.pl napisał:

> Dzięki, oblukam.
> Pamiętasz jak to się sprawowało z poziomami dostępu ?
> Potrzebuję podziału per login - kto gdzie może się zalogować..

Nie bardzo, chciałem coś z widokami porobić, ale nie znam się na MySQL i nie
wiedziałem jak to rozwiązać, słyszałem tylko o widokach i raz widziałem jak
to działa na MSSQL.

Mieszałem tam jeszcze z zapytaniami... coś z where server = nazwa_maszyny, ale
też się w którymś momencie pogubiłem ;) Jednak chyba trzeba po prostu nad
czymś takim posiedzieć chwilkę i pomyśleć co da się z MySQL zrobić.

--
Pozdrawiam,
Paweł