Serwer plików na sambie - pilne

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 9 Gru 2007, 22:55:51 CET

Dnia 09-12-2007, nie o godzinie 00:05 +0100, marteen pisze:

> mozesz mi podeslac dzialajaca konfiguracje z komentarzem o co ogolnie w tym chodzi??
> musze to uruchomic do konca przyszlego tygodnia.
jak by co to zgłoś się do mnie na jabberze, też pomogę przy PDC  + kilka
innych przydatnych rzeczy do środowiska z PDC na SAMBA :)

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl