System autoryzacji

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Pon, 10 Gru 2007, 12:17:10 CET

Dnia Mon, 10 Dec 2007 12:03:43 +0100 <crazy w noshit.pl> napisał:

> Mam problem ze zdalnym korzystaniem z mysql'a..
> W /etc/libnss-mysql.cfg wystarczy tylko ustawic host i port ?
> Mógłby ktoś zapodać na priv swój cfg ?

No to sam sobie odpowiem..
Problem nie występuje między połączeniem PLD(ac)-PLD(th).
Za to występuje w kombinacji Fedora - PLD(th).

Kij wie czemu, ale po prostu ze Fedora nie łączy się ze zdalnym mysqlem..

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |