PDC, winbind - jednorazowe logowanie?

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 12 Gru 2007, 12:37:58 CET

Witam!

	Chciałem skonfigurować kilka "skrzynek" linuxowych tak, aby po zalogowaniu do
PDC pamiętały o tym fakcie i kolejne pytania o hasła (np. przy mountowaniu
zasobu przez użytkownika) nie były wymagane. Próbowałem coś takiego uzyskać z
pomocą winbind-a, ale bezskutecznie. Czy jest to w ogóle możliwe, żeby
skrzynka linuxowa zachowywała się jak ... windows?

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl