PLD-scaner

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Śro, 12 Gru 2007, 20:01:08 CET

Wednesday 12 of December 2007 19:30:39 Grzegorz Sójka napisał(a):
> Witam
>
> Potrzebny mi skaner chodzący bezproblemowo z PLD. Nie potrzebuje żadnych
> firewerków. Chciał bym kupić coś z średniej półki. Co polecacie?

Nie mam żadnych problemów z Plustek OpticSlim 1200.
USB, kupiłem go na allegro chyba z rok temu za jakieś, jeśli dobrze pamiętam,
40-50 zł (używany przez kogoś tylko podczas przygotowywania materiałów do
pracy mgr, więc w stanie perfekcyjnym).
Wcześniej używałem czegoś na LPT, też nie miałem problemów, ale już nie
pamiętam co to było.

--
best regards,
Michał Łukaszek