Sun e4000

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 13 Gru 2007, 15:30:57 CET

On Thu, Dec 13, 2007 at 10:30:19AM +0100, Grzegorz Sójka wrote:
> Jest szansa, że będą miał dostęp do komputera Sun Enterprise 4000 i
> chciałem się spytać co z tym można zrobić i czy w ogóle warto sobie
> głowę zawracać. Oczywiście najważniejsze pytanie to czy da się na tym
> postawić PLD i czy jest to bardzo trudne. Kolejne to jaka jest
podejrzewam ze powinno ruszyc. Oczywiscie tylko ac - nowsze nie sa
dostepne na sparca.

> (orientacyjnie) wydajność takiego sprzętu. Ten który u nas stoi ma
> obsadzony 1 proc UltraSPARC II 400Mhz (8MB cache). Z czym to jest
> porównywalne? W przeliczeniu na procesory P3 ile to będzie MHz? 500?
to zalezy w czym. Ale duzej roznicy niestety raczej nie ma.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator