Gdzie ustawić opcje mounowania dysku USB (HAL)?

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Sob, 15 Gru 2007, 19:15:37 CET

On Sat, 15 Dec 2007 16:35:03 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Co "Hal?"? Pytasz o wersję? Mam to:
> hal-info-0.0-0.20071030.1.athlon
> hal-0.5.10-4.athlon
> hal-libs-0.5.10-4.athlon
> hal-libgphoto2-2.4.0-8.athlon
Nein ;)
Z tego co zauważyłem teraz sprzęt, szczególnie ze strony userów konfiguruje
się przez hal'a. Może i w tym przypadku. Skopiuj sobie
z /usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor plik np. 20-storage-methods.fdi w
adekwatne miejsce do /etc/hal/.../.../ i odpowiednio go edytuj. Może
zadziała. W moim przypadku np. myszka i klawiatura jest konfigurowana pod
X'ami w ten sposób (w katalogu sa odpowiednie pliki) a nie w xorg.conf.
Powinno i w Twoim przypadku zadziałać. Ciekaw jestem czy kiedyś cały sprzęt
w ten sposób da się konfigurować (np. cały xorg.conf).

Piotr Grymkowski