rescueCD dla AC

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Nie, 16 Gru 2007, 18:46:51 CET

Jakub Piotr Cłapa pisze:

> Ale livecd trochę zarosło kurzem zdaje się, a robienie nowego całkiem od
> podstaw to chyba jednak nie 2-3 godzinki...

livecd nie bootuje się na większości nowych maszyn, które mają CD na SATA.

rescuecd 2.01 startuje, ale na razie nie mam pojęcia jak tam w prosty
sposób dograć kompilator. poldek nie za bardzo chce cokolowiek
instalować. Na razie mam taki pomysł żeby przegrać pliki z
zainstalowanego rpm'a na zwykłym AC.

pzdr,
--
Lukasz Michalski