Neostrada, modem ZTE ZXDSL 852 v.2

DarkDragon ddragon w poczta.onet.pl
Pon, 17 Gru 2007, 09:40:47 CET

Od niedawna mam Neostradę z modemem ZTE ZXDSL 852 v2. Uruchomiłem modem
na AC ze zbudowanym kernelem 2.6.17.5. Do komunikacji wykorzystuję
rp-ppoe 3.8.1 z respozytorium AC.

PROBLEM: www typu poczta.onet.pl - fatalnie - na dobrą sprawę nie do
korzystania
          (na Oonecie - "invalid request" w 90%")
         za to ściąganie plików świetnie - 120 KB/s

PYTANIE 1: Czy ktoś dał radę i wyżej wymieniony modem na PLD działa mu
normalnie?
PYTANIE 2: Co może być przyczyną kłopotów z przeglądaniem stron i
wysyłaniem maili (Wcześniej miałem net z kablówki i wszystko było OK)?

Opcje uruchamianie modułu z modprobe.conf:

options unicorn_usb_eth ActivationMode=3 VPI=0 VCI=35 protocol=pppoatm
ENCAPS=vc-encaps

rp-pppoe-3.8.1:

w pppoe.conf poza pppoe-setup do konfiguracji użytkownika i hasła bez zmian

PYTANIE 3: Czy unicorn.spec to sterowniki do tego samego modemu (po
skompilowaniu wersji USB nie działają (modem nawet nie mrugnie):(?

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Paweł Jabłoński