rescueCD dla AC

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Śro, 19 Gru 2007, 14:28:32 CET

On Monday 17 December 2007, Paweł Kwiatkowski wrote:

> a spróbuj:
> # rpm --initdb -r /home/users/zork/tmp/live-distcc/
> # poldek --pset=/tmp/plist.txt -U --uniq
> -r /home/users/zork/tmp/live-distcc/

> Może gdzieś w CVS-ie Ten skrypt ZTCW to przerobiony skrypt z
> http://www.linux-live.org/. Spróbuj oryginału.

Próbuję oryginału.
Zainstalowałem na osobnej partycji wszystkie pakiety wymienione w:

http://pld-linux.org/Packages/LinuxLive?highlight=%28Packages/%29

oprócz linux-live i linux-live-kernel.

Do tego dograłem oryginalny kernel z linix-live.org i niestety tak zrobiony
system nie chce z partycji wystartować. Kończy na "enabling swap space" i
potem wisi. "entering runlevel 3" już się nie chce dalej uruchomić.

Za to kernel z linux-live.org bootuje mój oryginalny system.

Ma ktoś pomysł, czego może brakować?

Lista pakietów:
FHS-2.3-21
SysVinit-2.86-11