rescueCD dla AC

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Czw, 20 Gru 2007, 13:19:14 CET

On Wednesday 19 December 2007, Paweł Kwiatkowski wrote:

> eee próbuje podnosić swap? masz wpisy do swapa w /etc/fstab?

Problem rozwiązany. Okazało się, że domyślne propozycje poldka podczas
instalacji raz zainstalowały devfs, a potem udev (czy te dwa nie powinny się
konfliktować?)

Pomogło odinstalowanie udev, reinstalacja devfs i wszystko zaczeło działać. Po
dodaniu wszystkich kart sieciowych do /etc/modules oraz ustawieniu
w /etc/sysconfig/distcc DISTCC_HOSTS_ALLOW="0.0.0.0/0" mam bootowalny CD z
kompilatorem :-)

Wielkie dzięki za pomoc,
--
Lukasz Michalski