[Th] Babol w audacity?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 25 Gru 2007, 17:22:05 CET

Chciałem sobie zrobić dzwonek do komórki przez przycięcie jednego kawałka,
który mi się podoba. Do zrobienia tego wybrałem audacity - na AC działał
poprawnie i podobał mi się w użyciu. Wczytał on mój plik (wav), ale nie
mogę w nim nic sensownego zrobić - wykonanie dowolnej czynności
typu "Wytnij" powoduje, że wyszarzają się prawie wszystkie opcje, włączając
w to zapis pliku. Aktywne pozostają jedynie te do otworzenia nowego pliku,
ale co mi po tym, jeśli nie mogę nawet zapisać tego co zrobiłem (a da się
zrobić jedynie jedną jedyną czynność, bo potem cała reszta jest
nieaktywna).

Czy w audacity-1.3.3-3.i686 jest jakiś wielki babol, czy też coś należy
przestawić o czym nie wiem?