Problem z OpenVPN

Grzegorz Zorczykowski pld-lists w sterdam.net
Wto, 25 Gru 2007, 22:01:54 CET

Adam Gołębiowski pisze:

> A jak wygląda /etc/sysconfig/openvpn, co masz w /etc/openvpn, co w
> /var/run/openvpn?

Dzięki Adam - po problemie.
Nie miałem wpisanej poprawnie nazwy tunelu w /etc/sysconfig/openvpn.
Tylko dziwi mnie to że musiałem akurat na tym jednym serwerze z palca
wpisac nazwę, na innych mi sam OpenVPN wpisał. Ślicznie dzięki,
pozdrawiam i Wesołych Świąt.

Grzegorz Zorczykowski

pld-lists w sterdam.net
grzegorzz w sterdam.net