PLD & MacBook

Gzesiek S—jka pld w pfu.pl
Nie, 30 Gru 2007, 16:56:12 CET

Witam
Z okazji mikołaja stałem się posiadaczem komputera MacBook (takiego jaki
jest w promocji z  blueconnect). Z oczywistych względów postanowiłem go
"zarazić" PLD.  W związku z tym mam 3 pytanka:
1. Jaką architekturę wybrać. O ile dobrze rozumiem to Intel Core 2 Duo
jest 64 bitowy a zatem optymalna wydaje się x86_64. Jeśli się mylę to
proszę o info.
2. Gdzie można znaleźć informacje na temat instalacji PLD na Mac? Z tego
co znalazłem w Googlu to instalowanie linuxa na Macku nie jest takie
zupełnie proste.
3. Czy ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii??
Z góry serdecznie dziękuje za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrówka
Grzesiek