Upgrade KDE = problem.

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Pon, 31 Gru 2007, 13:20:38 CET

Witam,
starą maszynkę nietykaną gdzieś od roku tknałem (niestety) i zrobiłem upgrade.
Najpierw do AC (podniosło wersję KDE), potem (z powodu błędów) - całość do TH.
Niestety błąd pozostał, nie mam pojęcia co jest jego przyczyną.

Błąd objawia się tak, że po zalogowaniu się (kdm/gdm) jest splashscreen z migającymi ikonkami
postępu ładowania KDE, po czym jest po prostu blankscreen i nic więcej.
W procesach widać start_kde_w (zapewne start_kde_wrapper) który staje się zombie..

Brakuje mi jakiegoś pakietu ?
Spotkał się ktoś  z tym ?
Testowane na zasiedziałym koncie, jak też pustym testowym ( bez ~/.kde)

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |