fglrx dla potomnych

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 31 Gru 2007, 21:26:15 CET

On Mon, 31 Dec 2007, Bart. wrote:
> Rozwiazanie "na szybko" takiego oto problemu :
> Sterowniki dzialaja ale nie ma akceleracji a po wydaniu ponizszej komendy
> widzimy podobna informacje.
>
> $ DISPLAY=:0 LIBGL_DEBUG=verbose glxinfo
> name of display: :0.0
> libGL: XF86DRIGetClientDriverName: 8.43.2 fglrx (screen 0)
> libGL: OpenDriver: trying /usr/X11R6/lib/modules/dri/fglrx_dri.so
> libGL error: dlopen /usr/X11R6/lib/modules/dri/fglrx_dri.so failed
> (/usr/X11R6/lib/modules/dri/fglrx_dri.so: cannot open shared object file: No
> such file or directory)
> [...]

Raczej poszukaj dlaczego ci szuka w /usr/X11R6
Nie powinno i u mnie tego nie robi. Ja bym poszukał czy czasem w
konfiguracji nie pozostały ci cieżki /usr/X11R6

Mam świeżą dosyć instalację i nie muszę nic takiego robić:
[...]
libGL: XF86DRIGetClientDriverName: 8.43.2 fglrx (screen 0)
libGL: OpenDriver: trying /usr/lib/xorg/modules/dri/fglrx_dri.so
drmOpenDevice: node name is /dev/dri/card0
drmOpenDevice: open result is 5, (OK)
drmOpenByBusid: Searching for BusID PCI:1:0:0
[...]