płyta AM2

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 12 Lip 2007, 01:12:21 CEST

Wednesday 11 of July 2007 10:04:00 Przemysław Backiel napisał(a):
> [...]

właśnie tą płyte kupiłęm i jest OK - nie podłączałem tylko jeszcze nagrywarki
a dysk mam IDEot.  Możesz do niej kupoić AMD 2 rdzeniowy o mocy 35W! - jak
wiatrak rozbujałem do 3000 obrotów to temp cpu spadła do 11st celsjusza (25 w
pokoju)

*********************
A swoją drogą - co wiele razy pisałem już - to teraz jest taka konkurencja
pomiędzy sklepami, że możesz wejść do prawie dowolnego i pogadać o tym - że
zostawisz depozyt - tyle ile ta płyta kosztuje i jak nie będzie działać to
oddasz a kupisz inną.

Powodzenia
Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.allegro.pl/strona/miesiu

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.