soft do zarządzania obiegiem dokumentów w małej firmie

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 12 Lip 2007, 01:12:46 CEST

Saturday 07 of July 2007 09:51:00 Przemysław Backiel napisał(a):
> szukam czegoś (najlepiej php + mysql) co pozwoli mi zapanować nad
> dokumentami.. dokumenty przychodzące, dokumenty wychodzące...
> tak bym mógł przechowywać ich skany, daty, i jakies dane z nimi związane..
>

> jest coś takiego dostępnego bezpłatnie?
> może ktoś coś polecic?

Ja zrobiłem katalog publiczny (po firmie) po NFSie i wszystkie dokumenty są
swoich katalogach - nazwa skanu to data a katalog to temat np
zamow/20070712_firma_krzak.png zamow/20070712_firma_krzak.txt

Nie wiem na jaką skalę potrzebujesz ale u nas na 3 piętra jest OK.

Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.allegro.pl/strona/miesiu

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.