soft do zarządzania obiegiem dokumentów w małej firmie

Jacek Paszek jpaszek w betasoft.pl
Czw, 12 Lip 2007, 10:58:29 CEST

Dnia 11-07-2007, śro o godzinie 09:03 +0200,
pld-users-pl-request w lists.pld-linux.org napisał(a):

> Message: 8
> Date: Tue, 10 Jul 2007 20:23:15 +0200
> From: Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel w backiel.com.pl>
> Subject: Re: soft do zarządzania obiegiem dokumentów w małej firmie
> To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>

> to jakby nie to...
>
> tzn. najgorsze jest dla mnie nakreślenie potrzeb
Jeśli chodzi o sam obieg dokumentów to eDMS. KnowledgeTree trochę
bardziej zaawansowany- ale warto obejrzeć. Jest jeszcze OpenCRX, ale on
również podobnie jak SugarCRM lepsze wsparcie oferują dla wymagań userów
na stanowiskach handlowych. Taka Pani z sekretariatu, czy z biura
obsługi klienta może nie być tym zachwycona. Wszystkie są webowe.

Jeśli to nie spełni twoich oczekiwań, albo będzie zbyt trudne we
wdrożeniu to polecę Ci nasze autorskie rozwiązanie - eDokumenty.

Robimy podobne rzeczy do waszych i choć system nie jest jeszcze
doskonały to nas i u kilku klientów się sprawdza bardzo dobrze. Również
100% webowy - AJAX.

Jacek Paszek