Jakies problemy z rc-scripts

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pią, 13 Lip 2007, 13:29:47 CEST

Dnia poniedziałek, 9 lipca 2007, Paweł Kośka napisał:

> Wygląda na to, że źródłem moich problemów jest plik functions
> w /etc/rc.d/init.d/

Źródło moich problemów namierzone....
Chodzi o linijkę:
INIT_DOTS=$(awk "BEGIN{for(\$i=0;\$i<$INIT_COL;\$i++)printf(\".\");}")
która była w rejonach 125 linijki, później zmieniła miejsce, by następnie
zniknąć.
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/rc-scripts/trunk/rc.d/init.d/functions?r1=7767&r2=7768&p1=rc-scripts/trunk/rc.d/init.d/functions&p2=rc-scripts/trunk/rc.d/init.d/functions

Jak ją dodam tam gdzie kiedyś była wszystko montuje się poprawnie.

Wyślę też na pld-devel-pl, może ktoś to poprawi.

--
Pozdrawiam,
Paweł