sprzęt na ruter BGP

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 16 Lip 2007, 08:56:55 CEST

Artur Flinta napisał(a):

> Ale intele nie mają wszystkiego wyprowadzonego na front i mają większą
> głębokość - no chyba, ze to zupełnie nieistotne parametry.
nie, nawet miejsce nie jest istotne
mogę wstawić to do obudowy 4u 5 setki..

> Powinno działać, przynajmniej nam działało :)

> A widziałeś płytę ze zintegrowanym sprzętowym RAID? W zasadzie nie ma
> takich rozwiązań, wszystko to badziewna emulacja (raz trafiła się seria
> płyt gdzie soft-raid SCSI był widziany przez sterownik megariad), a tak
> to można zapomnieć, zresztą i tak mieści się tam tylko jeden dysk, w
> końcu to router i soft zazwyczaj jest wczytywany z pamięci flash :)
tutaj zrobie RAID (może hardwarowy jak ktoś będzie mógł podać dobry
kontrole na SATA, interesuje mnie tylko mirror) albo mdadm rulez :)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel