sprzęt na ruter BGP

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 16 Lip 2007, 17:16:52 CEST

Slawomir Kawala napisał(a):

> To kup 2 maszyny, nawet ciut gorsze... procek nie jest najwazniejszy,
> wazniejszy RAM. Poczytaj tez o OpenBGPd (niektorzy twierdza, ze
> znacznie stabilniejsze niz Quagga). Postawisz te dwie maszyny rownolegle
> + jakis keepalived czy inny carp/ucarp, po to, aby uniknac route flap
> dampeningu.

wiesz
na quadze mam uptime ponad 500 dni
stabilnie działa :)
nie miałem problemów..

carp/ucarp - poczytam..

procek jest dla mnie o tyle istotny, że jeden dostawca zalicza glebe co
jakis czas, aktualny amd64 daje rade :)

bardziej zalezy mi na wymianie sprzetu, celem podniesienia niezawodnosci..

mysle jescze czy by klaster jakis zrobic
od czego zacząć? heartbeat?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel