apache-suexec + php-fcgi

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 18 Lip 2007, 17:30:44 CEST

Maciej Świniarski wrote:

> podajcie jakiegos PLD'owego cookbooka to porobie testy :)

bezposrednio pod PLD nie ma chyba..
aczkolwiek znalazlem cos takiego
http://www.maven.pl/2005/08/20/apache-mod-fastcgi-php/

ale apache to apache, wszedzie jest podobny, kwestia malych przerobek :)

try this:

http://archiv.debianhowto.de/de/apache2-phpfcgi-sarge/
albo http://www.seaoffire.net/fcgi-faq.html

i sklec swojego cookbooka i do dokumentacji dodaj :)

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-