apache-suexec + php-fcgi

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 19 Lip 2007, 12:48:20 CEST

Mniej wiecej Wed, Jul 18, 2007 at 01:24:46PM +0200, zainteresowany Jacek Osiecki rzekl:

> Najpierw dałem się zasugerować ludziom, potem coś pokombinowałem i wyglądało
> na to że działa. Ale skasowanie binarki php.cgi rozwiało moje wątpliwości,
> niestety :(

Nie rozumiem.

> Tzn? Można prosić o konkrety, jak uruchomić suphp jako fcgi? Czy też tak to
> biega "z defaulta"?

Używam php jako cgi i nie z suphp, czy suexec, bo dają za małą separację.
Mam specjalny wrapper do tego.

Co w ogóle chcesz odpalić? ile serwisów, ilu użytkowników?

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%