apache-suexec + php-fcgi

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 19 Lip 2007, 23:17:40 CEST

Mniej wiecej Thu, Jul 19, 2007 at 12:57:47PM +0200, zainteresowany Maciej Świniarski rzekl:

> Kilkadziesiat z mozliwoscia rozwoju.
> Można prosić o podeslania sprawdzonego rozwiazania?
> ..moze spec'a jakiegos z tego zrobie i bedzie w PLD od kopa dzialac :).

Każde konto ma chrootowane, dość mocno ograniczone środowisko, konfig
apacza dba o to aby wywołania trafiały w odpowiednie miejsce. Raczej
ciężko polecać taką zabawę, spaczkować się tego oczywiście kompletnie
nie da, bez dodatkowego oskryptowania choćby do zakładania kont jest
nieadministrowalne. Do kompletu jest tam wiele dodatkowych trików np
komenda mail jest odpowiednio sprokurowana, aby wysyłała jako
uid w cokolwiek (w chrootach nie są znane nazwy userów) w odpowiedni
transport postfiksa, który robi odwrotne mapowanie (z LDAPa) na
prawdziwy adres webmastera.

To zdecydowanie specyficzne wdrożenie i nie nadaje się do publikacji
typu "zrób to sam" :)

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%