Wewnetrzny serwer czasu dla sieci LAN

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Lip 2007, 07:56:58 CEST

> A musi być rdate? ntpd nie może być?
> Chyba XP/2003 spokojnie przez ntp mogą się synchronizować. Gdzieś miałem opis
> jak coś takiego ładnie ustawić. Jak znajdę to podeślę.

Podeślij linka na listę.

Można jeszcze mieć ntp i/lub server daty np w oparciu o in.timed.

Potem szukasz w necie programu o nazwie Automachron, możesz w nim
powiedzieć aby używał ntp lub date (ja tam wole date) dodatkowo
jak prg ma działać ze zwykłego usera na xp to trzeba mu podnieść pewne
możliwości w zasadach lokalnych (nie mylić z dopisaniem do jakiejś grupy
lepszej ;-))) ale ta informacja jak wpłaci 5euro dla pld ;-) (ten co
zaczął wątek ;-))

hehehe

pozdrówki!

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org