KDE System Guard - brak wykresow

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 26 Lip 2007, 20:19:17 CEST

w drugim poscie dodalem wynik `id`, stad wydawalo mi sie to zbedne:

z Konsoli (KDE) groups:
users wheel proc floppy audio video cdwrite console usb

z 'uruchom program' (ja mam inny zestaw skrotow, wiec nie rozumialem o co
chodzi z Alt+f2) groups:
users wheel proc floppy audio video cdwrite console usb

czyli jakoby to samo.

Moze sie powtarzam, ale wydaje mi sie, ze to nie jest problem dostepu,
bo jak juz pisalem, jezeli recznie odpale ksysguard, to pokazuje wszystko.
Problem jest przy uruchamianiu ze skrotu klawiaturowego, konfigurowanego
pod ustawienia->(control center)->regionalne->skroty klawiaturowe.
Jak tam zdefiniuje skrot, to wtedy uruchomione ksysguard nie pozwala mi na
podglad wykresow.
Moze te skroty z jakiegos 'su' lub 'kdesu' sa uruchamiane?

--
Lukasz