[OT] kadu i import historii z Gadu (win)

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Sob, 28 Lip 2007, 15:09:44 CEST

Witam,

pracowalem przez pewien czas na pewnym nielubianym systemie(TM).
Z koniecznosci uzywalem tam nielubianego polskiego komunikatora(TM)
- jakos do niego jednak jestem przyzwyczajony.
Na PLD uzywam Kadu.

Czy ktos spotkal sie z problemem przeniesienia HISTORII z GG do Kadu?

Jezeli nie do Kadu, to moge zmienic na cos innego obslugujacego protokol
Gadu.

Wujek Google niewiele mi powiedzial na pytanie "kadu import historii".

Dziekuje za wszelkie wskazowki,

--
Lukasz