ldap i polskie znaki

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pią, 1 Cze 2007, 16:42:14 CEST

Dnia Fri, 1 Jun 2007 16:37:21 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał(a):

> Errrm.... Standard raczej nie przewiduje przechowywania znaków 8bit.
> A co chcesz osiągnąć?

moje dyrektorstwo chce, żeby w książkach, po zablokowaniu
komputera, itp. pokazywane były napisy z polskimi znakami (pole cn)

biorąc pod uwagę, że openldap v3 i tak przechowuje stringi w utf8
myślałem, że może się jakoś da...

Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913