ldap i polskie znaki

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pią, 1 Cze 2007, 16:55:27 CEST

Dnia Fri, 1 Jun 2007 16:48:22 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał(a):

> Odpowiednie przekształcenie leży w gestii klienta LDAP.

> Hmmmm... Mam LDAPv3, ale stringi zwraca mi dalej w Base64. Nie znam
> za dobrze specyfikacji protokołu, ale może to jest jego ograniczenie,
> a nie bazy?

heh, no niestety ja też za dobrze ldap nie znam, miałem przygotowany
system oparty o PLD i postgresql, mój dyrektor jednak zadecydował, że
ma być redhat i ldap...

biorąc jednak pod uwagę co mi piszą gugle, to chyba jednak będzie
trzeba konwertować do ascii...

Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913